مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-09پزشكي

ثبت بیش از 60 هزار مرگ سالایانه ناشی از مصرف دخانیات در ایران 


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: استفاده از مواد دخانیات در بین نوجوانان و جوانان گسترش یافته و این یک خطر جدی برای جامعه محسوب می شود که باید آن را جدی گرفت.

- مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد ثبت بیش از 60 هزار مرگ سالایانه ناشی از مصرف دخانیات در ایران  ایسنا/هرمزگان مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: استفاده از مواد دخانیات در بین نوجوانان و جوانان گسترش یافته و این یک خطر جدی برای جامعه محسوب می شود که باید آن را جدی گرفت.

عیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی و تدوین برنامه عملیاتی 4 ساله در راستای پیشگیری از ابتلا به دخانیات و آگاه سازی عمومی مردم از معضلات فردی خانوادگی و اجتماعی و اقتصادی، اظهار کرد: بیش از 60 هزار مرگ سالایانه ناشی از مصرف دخانیات در کشور ایران برآورد شده است و اگر روند آن کنترل نشود نه تنها میزان مرگ و میر ناشی از این معضل چندین برابر خواهد شد بلکه سایر آسیب های اجتماعی نیز به تبع آن افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: متاسفانه استان هرمزگان از نظر شیوع مصرف دخانیات بین استان های کشور بالا است، بنابراین باید خانواده ها و سازمان های مردم نهاد و آموزش پرورش باید به شکل ویژه ورود پیدا کنند و با این مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 60 هزار مرگ سالایانه ناشی از مصرف دخانیات در ایران 

ثبت بیش از 60 هزار مرگ سالایانه ناشی از مصرف دخانیات در ایران